Strateški ciljevi vezani za željezničku infrastrukturu i promet koja je u R Hrvatskoj usmjereni su u okviru strategije cjelokupnog prostornog razvitka R H, uključivanju u europske integracije ka učinkovitom i tehnološki razvijenom željezničkom sustavu koji bi željeznicu osposobio za ravnopravno i konkurentno sudjelovanje na europskom transportnom tržištu a što je posebno prepoznato u posljednjih nekoliko godina te se sada i u narednom kratkoročnom periodu nastoji ostvariti kroz značajna ulaganja u željezničku infrastrukturu u RH. S naglaskom na ovo naše područje od Sesveta, Dugog Sela, Vrbovca, Križevaca i dalje.
Tajnik Hrvatske demokršćanske stranke Antun Zlatanović i predsjednik ogranka Dugo Selo HDS-a i gradski vijećnik grada Dugo Selo Rajko Radman inicirali su sastanak s Upravom HŽ-a na čelu s mr.sc. Željkom Ukićem, dipl. ing., predsjednikom Uprave sa suradnicima na temu novog stajališta na dionici pruge Dugo Selo – Križevci na lokaciji Dugo Selo istok – Lukarišće-Velika Ostrna na završetku ulice Rimski put i početku ulice Zagrebačka ukida se cestovni prijelaz i gdje se gradi nadvožnjak što tu lokaciju čini izvrsnom za novo stajalište vlaka. To je inicijativa koju je HDS-a u Dugom Selu pokrenuo još prije 5 godina a vijećnik Rajko Radman je dva puta na aktualnom sat gradskog Vijeća postavio pitanje i uputio prijedlog na koji nije dobio nikakav odgovor.
Bilo je riječi i o radova na projektu rekonstrukcije postojećeg i izgradnje drugog kolosijeka na dionici Dugo Selo – Križevci te smanjenih kapaciteta kolodvora Dugo Selo od 17. veljače 2025. do daljnjega, od ponedjeljka do petka, na relacijama Zagreb GK – Dugo Selo i obratno, Zagreb GK – Vrbovec i obratno, Novoselec – Zagreb GK te Križevci – Zagreb GK i obratno biti dosta zastoja te dio vlakova neće voziti te se očekuju zastoji i mogući problemi u prijevozu putnika.